potrzebujesz pomocy? zadzwoń

/ 105.7 m² 0

California 2

/ 105.6 m² 0

gotowy projekt domu z poddaszem, gotowy projekt domu dom.pl

Kapitał społeczny jest dobrem rzadkim i musimy trzymać się go i budować go uważnie i świadomie. Obligacje to wybudowany w naszych wczesnych latach były cenniejsze niż zdaliśmy sobie sprawę, i musieliśmy kontynuować karmienie, że pulę niewidzialnego bogactwa, aby pozwolić sobie na powiększenie społeczności. Wioska odzwierciedla istotną skalę w ludzkiej osady. Potrzebujemy więcej ludzi mieszkających tutaj, aby osiągnąć nasze cele. Chociaż istnieją pewne granice, zarówno fizyczne i społeczne, do tempa, w którym możemy rozwijać, wielu aspektów wspólnoty mamy nadzieję zrealizować tutaj zależy od naszego osiągając wielkość nie zostały jeszcze osiągnięte. Nasza społeczność objął permakulturę od początku i to było kluczowym elementem w naszym rozwoju. Zgodnie z tym podejściem, że ewoluowały kultury eksperymentu, anarchii hartowanego o współpracy, oraz gotowy projekt domu dom.pl w małej skali, indywidualnej akcji. Jak to wszystko ma powstać i jak ma to działało do kształtu wsi? A co najważniejsze, jakie wnioski mają dowiedzieliśmy się od naszego rozwoju, które mogą być istotne dla innych społeczności? W ciągu roku wspólnota gotowy projekt domu dom.pl wypracowane nowe zasady, aby umożliwić tańszych strona leasingu common ściany na różnych elastycznych formatów budowlanych. Uzgodniono również, aby umożliwić sąsiedzi LA do handlu w starych partii dla nowych partii małych ślad w wiosce Tarasy i zajmie kilka lat, aby zbudować i zrobić ruch fizyczny, a jednocześnie żywy częściowo w Los Angeles To było dużo cierpliwości na wszyscy część jak pracował przez długie spotkania, aby utworzyć nowe umowy, zwrot przez frazy. To wymaga dużo wizji ze strony rodzin LA / VT wyobrazić ich wyjście z sytuacji, która nie działa dla nich, i to wymaga uczciwej trochę mądry hojności ze strony społeczności, aby otworzyć drogę do tego całkowicie nieoczekiwanego rozwoju. Myślę, że wszystkie zostały nagrodzone sowicie za nasza chęć być elastyczne i do podejmowania gotowy projekt domu z poddaszem ryzyka, choć koszt jest wysoki, zarówno finansowo, jak i emocjonalnie. Prawdziwe przemiany w kulturze i codziennym życiu zależało od bycia w stanie chodzić do domów naszych sąsiadów i do spotkań wiejskich i imprez. Kiedy nie można łatwo odwiedzić naszych przyjaciół na piechotę, straciliśmy spójności. Nasza góra-dół, góra, krajobraz dodał nacisk na planowanie rozwoju, że Flatlanders może nie mieć do czynienia. Musieliśmy zaakceptować wyższe gęstości, aby mieć kontakt chcieliśmy. W tym czasie nie było widać to bardzo dobrze. Nieco spanikowany, robimy wszystko, aby przejść do wioski wzdłuż jego trajektorii wzrostu w obliczu istniejącego zagrożenia. To, czego nie zdawałem sobie sprawy, był koszt rozpraszania. Nasza mała grupa 12 członków założycieli, która wzrosła do 22 w ciągu kilku pierwszych miesięcy, miał dużo ciepła. Spędziliśmy pierwsze dwa, trzy lata ucząc się kochać siebie i rozwiązywanie problemów w grupie. Mamy visioned, marzyliśmy, pisaliśmy umów, uroczyście wypracowane tajemniczy obiekt od konsensusu, a my zbudowaliśmy pojemnik magnetyczny wzrostu wspólnoty. W okresie przygotowań do Y2K okazało z dala od centrum, ustawienie siły odśrodkowe w ruchu.Gorący kocioł ostygnie. Niektóre intymność zaginął, zwłaszcza w roku 1998 widział wiele nowych, w większości młodszych członków dołączyć i wspólnota znalazła się towarzysko z równowagi. Momentum w przekształcaniu lasów w miejscowości zaginął jako rozszerzyliśmy naszą przednią pracy dziesięciokrotnie bez proporcjonalnego wzrostu poboru energii z członków. Z pozostałych 12 obszarów, jeden został już opracowany jako przejściowy dzielnicy mieszkaniowej z wspólnej kuchni, łazienki i innych usług. Z drobnymi chat i kilku przyczep i jurty, czy nadal funkcjonuje jako punkt wyjścia dla członków przeprowadzających się do ziemi, choć istnieje więcej opcji niż dzisiaj, kiedy złamał ziemi tam w 1996 roku kolejny z 12 było zarezerwowane dla centrum wsi zsala konferencyjna, jadalnia, i nieokreślony punkt dla kamienic i mieszkań powyżej sklepów. I po trzecie, stosunkowo centralny obszar uznano za nadające się przede wszystkim do handlu i działalności przemysłowej, choć nie do domów, ponieważ zysk w tym obszarze słoneczna została ograniczona przez drzew w chronionej zlewni. Walcowane w nowe tysiąclecie z nary czkawką. Zaczęliśmy grzebać głowy i się rozejrzeć. Życie nie zamierza radykalnie zmienić. Uff! Ale stworzył zupełnie nową dynamikę w społeczności, które obecnie wpływają na nasz rozwój na kilka lat przed nami. Społeczność zatrudniony mnie i Chuck Marsh, zarówno permakultury projektantów, do opracowania planu rozmieszczenia sąsiedztwa. Wyruszyliśmy do określenia obszarów, z dobrym dojazdem słonecznej, potencjale zaopatrzenia w wodę i do której można budować dźwięk drogowego. Byliśmy inspirowane przykład Maxa Lindegger w Crystal Waters w Australii (był nauczyciel do nas zarówno w różnym czasie), który planowany z małych skupisk domów (3-8) zbudowana na grzbietach pomiędzy i wokół zapór wodnych w małych dolinach interweniujących . Mamy również pożyczył wzór z Christopher Alexander i kolegów, "Doliny rolnicze," (1) sam zainspirowany pracą Ian McHarg (2), który zasugerował, że dna dolin były zbyt cenne grunty rolne, które mają być pokryte z budynków, i że w związku z domów i osiedli powinny być umieszczone na zboczach nad tymi dolinami. Nasz krajobraz pasuje ten wzór na "T." Strome zbocza zatłoczone wąskie dno doliny. Płaskie pole w południowych Appalachów jest uboga, a był szybki rozwój całego obszaru. Nie chce popełnić tego samego błędu jak konwencjonalne deweloperów. Po lan okolica została zatwierdzona i członkowie zostali w końcu może gotowy projekt domu z poddaszem wybrać wiele, grupa był zdumiony, że nie było żadnych konfliktów o którym do rozliczenia: Każdy chciał inną stronę. Dwadzieścia z nas wybrał miejsc w siedmiu z dziesięciu dzielnic (dowiedzieliśmy się o 11 później). To był nasz pierwszy poważny błąd. A my nie możemy zgodzić się na sposób autoryzacji rozwój witryn w centrum wsi. Więc odroczone na pytanie. To był nasz drugi.